Punkt PR kundens utvecklande samvete

Vi ska fortsätta vara kundens utvecklande samvete

Så sätter vi punkt för 2018 och vilket år vi kan blicka tillbaka på. Många spännande samarbeten, uppdrag och nya kunder – och kundrelationer som har fördjupats ytterligare.

Några av våra största händelser under året:

 

    • VD-byte i och med jag tog på mig den punktiga ledartröjan, i samma veva som Sofia gick ner i tid på Punkt PR för att också ha tid att utveckla det nya koncernbolaget Oddo.

 

    • Alldeles nyss fullbordade vi vår flytt, från de lokaler som vi haft sedan 2009 till nya och fräscha. Numera hittar du oss i samma byggnad som Utopia – mitt i centrala Umeå. Kungsgatan 63 D är vår nya besöksadress och du är så klart varmt välkommen förbi.

 

Mot 2019

Men hur roligt det än är att blicka bakåt är det desto roligare att se framåt, mot 2019 och det som väntar oss bortom nyårsraketer och champagneskålande. Vi ser ett tilltagande intresse för PR som disciplin och för den effekt som ett långsiktigt, strategiskt och resultatfokuserat PR-arbete ger.

Vi vet också att världen behöver vår blick, som hela tiden utgår från vårt varumärkeslöfte: att vara kundens utvecklande samvete. Den blicken innefattar också våra hjärtefrågor, det vill säga områden där vi vill göra skillnad med våra insatser: klimat, mångfald och jämlikhet.

Vi fortsätter på vår inslagna väg

Om vi har ett nyårslöfte är det just det – att fortsätta arbeta för humanism och en välmående planet, samtidigt som vi hjälper våra kunder att nå resultat. Jag hoppas att du följer med oss in i det nya och möter utmaningarna med entusiasm och en tro på att det faktiskt går.

 

Tack för ett fint 2018!

Olov Hjärtström Baudin, vd, Punkt PR







Här är det kakor!

Vi använder cookies för att bättre förstå vad du som besökare uppskattar på vår webb samt för att kunna annonsera på sociala medier. Är det okej med dig? Läs vår integritetspolicy.